شناسهٔ خبر: 35276 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت سالروز تاسیس هما

مه‌آبادی رئیس هیات مدیره و مدير عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی پیامی به فرهاد پرورش به مدیرعامل شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما)٬ پنجم اسفند سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ در پیام رحمت‌اله مه‌آبادی آمده است: «۵۵ سال خدمت‌رسانی آن شركت در عرصه حمل‌ونقل هوایی، برگ زرین و افتخاری است که به نام اولین شرکت هواپیمایی ایرانی، به نام هواپیمایی ملی ایران(هما) در تاریخ صنعت هوانوردی ایران و جهان ثبت شده است.

واژه هما، نامی آشنا و پرآوازه در ادبیات سرزمین کهن ایران دارد که تداعی‌گر فرّ و شکوه است و نام آن شركت همراه با ارائه خدمات به مردم از زمان تاسیس تاکنون و در آینده نیز در نگاه هر بیننده‌ای تجلّی می‌نماید.

فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها چه در دوران ستم‌شاهی و چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نیز رنج‌ها و محنت‌هاي دوران جنگ تحمیلی، هرگز نتوانست روند اين خدمتگزاري را قطع كند.

پنجم اسفند ماه سالروز تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) را به جنابعالي و خانواده بزرگ هما و همه فعالان عرصه حمل‌ونقل هوایی تبريك عرض نموده، از خداوند متعال، توفيق روز افزون خدمتگزاران مردم در صنعت هوایی كشور را مسئلت مي‌نمايد.

نظر شما